PR: opførsel modifikation Specialist

Mens vi venter på opsvinget virksomhedsbehov at tiltrække sig opmærksomhed fra dens vigtigste eksterne målgrupper på en mere målrettet og fokuseret måde. Primært for at påvirke nøglen opfattelsen af dem outsidere, således at resulterende adfærd hjælpe disse ledere med at nå deres mål.
Dette burde være nok grund til recession-trætte ledere til at tage et nærmere kig på pr, Americas bopæl specialister i opførsel modifikation.
Grunden til pr befinder sig i adfærd forretningen– og til reel nytte for disse recession-jaded ledere–er fordi det er fast forankret i princippet om, at folk handler på deres egen opfattelse af de faktiske omstændigheder. Det bestræber sig på at oprette, ændre eller styrke perception og den offentlige mening ved at nå frem til, at overtale og flytter til ønsket-handling personer, hvis adfærd påvirker organisationen.
Det er gode nyheder for virksomhedsledere, fordi når de adfærdsmæssige ændringer bliver synlige, og opfylde programmets oprindelige opførsel modifikation mål, en pr indsats lykkedes.
Sandheden er, at når som helst, når ledere begynde at lede efter et afkast på deres pr investeringer, er det klar som krystal, deres mål skal være slags ændring i adfærd af centrale aktører, der fører direkte til at nå deres mål.
Bare tænke på nogle af opfattelsesevne, derude, i gode tider eller bad, der kunne faktisk såre din organisation. Opfattelse, at hvis ignoreret længe nok, kunne meget vel resultere i opførsel at være i modstrid med dem, du ønsker.
Roden til det hele er at simpel floskel, vi alle kender, men har tendens til at glemme: mennesker virkelig handle på deres opfattelse af de faktiske omstændigheder og opfører sig i overensstemmelse hermed. Men hvis en manager er at have en effekt på disse opfattelser og adfærd, han/hun skal beskæftige sig med dem hurtigt og effektivt om økonomien er ned eller op.
Forestil dig hvor mange forskellige målgrupper organisationen kan have til at afhænge af på én gang eller anden? Ville din liste omfatte forsikring transportørerne, journalister, minoriteter, kunder, perspektiver, medarbejdere, lovgiverne, samfundet beboere og andre hvis opfattelser af organisationen, hvis efterlades uden opsyn, kunne såre?
Begynde at få dine arme omkring denne udfordring ved at liste dine vigtige målgrupper i prioriteret rækkefølge. For eksempel kunder, udsigter, medarbejdere, lokale og handel medier, lokal virksomhed og samfund ledere, og så videre.
Som tiden tillader det, mødes med medlemmer af hvert publikum og notere ned deres indtryk af din virksomhed, især problemområder. Sørg for at stille spørgsmål om deres følelser og opfattelser af dine produkter og tjenester. Vær på vagt til unøjagtigheder, misforståelser eller rygter. Her har du en chance for at beslutte, i hvilken grad du vil forsøge at ændre opfattelser blandt hver publikum. Senere, vil dette blive den opførsel modifikation mål som du vil måle fremskridt for hver målgruppe.
Næste, forberede overbevisende meddelelser, der ikke kun give detaljer om dit produkt og service kvalitet, men løse problemer, der dukkede op under din samtaler med centrale publikum medlemmer. Identificere, hvad er virkelig på spørgsmålet for øjeblikket; formidle en følelse af troværdighed til dine kommentarer; og regelmæssigt vurdere hvordan mening kører i øjeblikket blandt denne gruppe, konstant justere din besked.
Derefter overveje det mest effektive middel til at kommunikere hver besked til hver målgruppe. Dette kan omfatte simpel face-to-face møder, briefinger, pressemeddelelser, nyheder meddelelse frokoster, interviews med medier, facilitet ture, målrettede indlæg, en brochure, særlige begivenheder som åbne huse og priser, og en række andre kommunikation taktik.
Som du kigge efter tegn at din aggressive indsats ændrer opfattelser til bedre, især vigtigt i en recession, du bør begynde at mærke øget bevidsthed om organisationen, især fremskridt i marketplace; øget modtagelighed for dine meddelelser; en voksende offentlig opfattelse af rollen, organisationen spiller i industrien og i Faellesskabet; og selvfølgelig, vokser antallet af kundeemner.
Disse tegn på fremskridt spores ved at tale igen, og på en regelmæssig basis med mennesker blandt hver af dine vigtige målgrupper, ved at overvåge print og broadcast media for omtaler af dine meddelelser eller synspunkter, ved interaktion med vigtige kunder og kundeemner og, hvis ressourcer tillader, beskedne mening prøveudtagning.
Specielt under hårde tider, Husk at folk i dit samfund eller markedsføring område opfører sig som alle andre-de tager handlinger baseret på deres opfattelse af de faktiske omstændigheder, de hører om dig og din virksomhed.
Hvilket betyder, at du skal handle hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at gøre, hvad der er nødvendigt at nå dem. Især i løbet af recession, må du overbevise dine interessenter til din tankegang, således flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til succes i din organisation.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation