Mest almindelige arbejdsgiver klager

Store virksomheder har ofte store kontorer med mange ansatte i sengebåse. Sengebåse kan give arbejderen en følelse af at være alene, men det er vigtigt at huske, at du deler rummet med dine kolleger. Her er nogle vigtige tips til at handle i verden af sengebåse.

Forstyrre dine kollegaer:

At være en forstyrrelse til resten af kontoret er en af de hyppigst rapporterede klager om en arbejdstager. Det er ikke godt at være kendt som den støjende i kontoret, fordi hvad der vil ske en dag chefen vil spørge nogen, hvorfor betænkningen eller hvad de arbejdede på var ikke gjort i tide og bugt deres skod, de vil bebrejde dig for distraherende dem fra deres arbejde.

Taler bag ryggen:

Kom er fanget taler om co arbejdstagere bag deres ryg den mest almindelige årsag til fjendtligt miljø retssag. Dette er grunden til, at mange virksomheder vil øjeblikkeligt fyre en person, der er fundet til at tale om de andre personer i virksomheden til at tildække sig fra at blive sagsøgt. Mit råd er at holde hvad du høre eller se for dig selv.

Kommunikere med den virkelige verden

Chefer ved, at deres medarbejdere skal foretage og modtage personlige telefonopkald og e-mails, når de skal arbejde, men det betyder ikke, det er acceptabelt at tilbringe hele dagen at have samtaler via e-mail eller konstant skulle gå udenfor for at tage telefonopkald. Nogle chefer faktisk forventer du at gøre noget arbejde mens de betaler du. Det er også vigtigt modtager store vedhæftede filer på arbejde. Modtager tænker ligesom videoklip kan tage meget af kontorer båndbredde for den tid, det tager for at modtage dem. Dette betyder, at de andre mennesker, der kan være nødvendigt at bruge net-ressourcer kan blive nægtet på grund af din download og jeg kan fortælle dem af erfaring at dette angers chefer.

Sidde ved du skrivebord:

Det er ikke ualmindeligt at gå rundt på kontoret til at få en snak med en anden medarbejder, meget ofte du måske nødt til at tale med nogen om noget arbejde dette er helt i orden, og at dele venligheder er forventet, men at tilbringe 10 minutter tale om ikke arbejde i forbindelse emner er en smule meget. Jo mere tid du bruger skrivebordet på ikke business-relaterede ting jo mere din chef kan begynde at tænke hvor nødvendigt du er til virksomheden.

Frokost:

Spise pÃ¥ dit skrivebord er ret almindelig i en travl office, men prøv ikke at bringe eller bestille mad, der har en stærk lugt eller er pakket i en indpakning, der larmer for meget, nÃ¥r du Ã¥bner det… SÃ¥ meget som du kan nyde duften af din mad, andre ikke kan. Prøv at bringe i fødevarer, der ikke har nogen lugt, at en anden kan lugte. Og højt wrappers kan fÃ¥ folk pÃ¥ nerverne og kan medføre nag, der kan komme tilbage at hjemsøge dig i fremtiden.

Cologne og parfume:

Arbejde er ikke en natklub. Mange af de mennesker, du deler din kontorlokaler med kan være fint med duften af din parfume eller cologne, men nogle mennesker ikke kan lide lugten og afhængigt af hvor stærk lugten er, det kan give nogle mennesker hovedpine, så når det er muligt du ikke bære nogen stærk duft s til kontoret.

Aflukke dekorationer:

Vores kabine er ikke dit eget personlige rum, det er et sted for erhvervslivet. Der er ingen grund til at fylde din kabine med lille knick knacks at gøre det mere som hjem. Her er en lille hemmelighed, din chef ikke ønsker dig til at føle sig hjemme, han vil have dig til at føle som om du er på arbejde. Når du føler dig mere afslappet de fleste mennesker er mindre produktive, og når folk besøger kontoret det ser ikke professionel.

Du ser den måde du handling og at være høflig i forhold til dine kolleger kan gøre en forskel mellem at have en karriere med mulighed for forhøjelser og kampagner eller en blindgyde job.

7 tanker om “Mest almindelige arbejdsgiver klager”

Skriv et svar til Fwsxsomma Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *